وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

پرسش-5-

ببخشید که کمی بین پرسش 4 و 5 فاصله افتاد .


در یک مسابقه جهانی ، تیراندازی در موقع کشیدن تیر مشکل داشته و در پایان اند سه تیره ، تیرش را بعد از زمان قانونی می زند و تیر در منطقه سه متر می افتد . دوتیر دیگر امتیاز 9 و 7 دارند ؟


چه امتیازی در این اند می دهید ؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
آرچر چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

من نمی خواستم کسی را بکشم! ولی ظاهرا این شما بودید که نزدیک بود دست به قتل عمد بزنید!!!
درسته که گفتم ملا لغتی نمی شم ولی KILL درسته فکر کنم!
دارم جوش می آرم! اعصابم خرده! من از گل به شما نازک تر نگفتم آنوقت شما اینطوری به من می گویید!!!
ادامه ی همکاری منوط به گشاده رویی و لب خندان است! دارم بازهم می گم من قصد مچ گیری از یک داور قاره ای را نداشتم! چون اصولا در حدی نیستم که این کار را بکنم! من هنوز خیلی پایین تر از این حرف ها هستم!

اگر در چنین وضعیتی باشم امتیاز اولیه می شه... 9/7/M و بعد
تیرانداز که قطعا RE-SHOT نخواهد داشت! چون تیرش را بعد از زمان قانونی زده ولو اینکه تیرش تو منطقه ی سه متر هم بیفته!
و چون تیرش را خارج از زمان زده بنابراین یک کارت قرمز می گیره بی زحمت و بالاترین امتیازش هم MISS می شه! و بنابراین امتیاز نهایی می شود 7/M/M! راه های کم دردتر برای خودکشی تیرانداز مورد نظر هم می شه مصرف یکجای 70 عدد قرص والیوم!!!

حسینی شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو
امیدوارم سال جدید سالی پر از موفقیت برای شما و همه دوستان عزیز باشد .
تیر زدن بعد از زمان قانونی خطاست و هر چند که در خط 3 متر باشد و خطا در تیراندازی m محسوب می شود.امتیاز اولیه 9-7-m میباشد که خطا یعنی جریمه در ثبت باید با خط کشیدن بر روی بالاترین امتیاز این اند و نوشتن میس بر روی عدد ثبت شود .در نتیجه این تیرانداز فقط 7 امتیاز از این اند را بدست می آورد .

احمد فتحی شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

با سلام وتبریک سال نو - یک تیر انداز باید بداند درصورت مشکل داشتن اگر فنی .یا پزشکی باشه می تونه وقت فنی یا پزشکی را در صورتیکه در فینال نباشه بگیر . پس اگر به این نکات توجه نداشته باشه وتیر ش را در وقت اضافه بزنه حتی اگر در خط 3متر هم بیفته . اولا قابل تکرار نخواهد بود دومآ بخاطر تیر اندازی در وقت اضافه جریمه وبالاترین تیر ایشان حذف خواهدشد .با تشکر

علیرضا مالکی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

تیر زدن بعد از زمان قانونی بالاترین امتیاز m محسوب میشه
ولی چون تیر رها شده و در منطقه سه متر افتاده شده فقط دو امتیاز تیر های زده شده محسوب میشه 9/8/m

داور جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

با توجه به اینکه تیری که زده در 3 متر افتاده بنابراین تیر زده نشده به حساب میاد . پس کارت قرمزی برای تیر خارج از زمان نمی گیره

m.a.h دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام من چون دیر وارد شدم به نظر بقیه احترام میزارم وهمون 7/9/m زو براشون ثبت میکنم چون تیر داخل خط 3 متر افتاده کارت قرمز هم نداره به همه خانومهای داورهم روز زن رو تبریبک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد