وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب پرسش -2-

در یک مسابقه روی یک سیبل ۳ Bouncer ( خوردن تیر به فیس و افتادن روی زمین ) اتفاق می افتد . تیراندازان شما را به عنوان داور برای دادن رای پای سیبل صدا می کنند . وقتی که پای سیبل می روید ، فقط 1 سوراخ علامت نزده پیدا می کنید !!! چه امتیازی به تیرها می دهید ؟  

 

 

جواب در ادامه مطلب

جای بسی خرسندیست که اکثر داوران این سوال را درست جواب دادند .  

 

فارق از اینکه سوراخ روی فیس برای کدام تیر بوده به دلیل حفظ امتیاز تیراندازان (Benefit of the doubt )   امیاز سوراخ علامت نزده را به هر سه تیر می دهیم .

نظرات 2 + ارسال نظر
آرچر شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام
ایول! این یکی را 100 در 100 درست جواب دادم!
مرسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آرچر سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام
راستش من داشتم می رفتم بخوابم، بعد یک دفعه در مورد این مسئله چند تا سوال به ذهنم رسید که پیش خودم گفتم اگر نپرسم، خوابم نمی بره!
اگر این اتفاق افتاد در حالی که روی فیس دو تا سوراخ علامت نزده بود، چی؟ (البته تکلیف من که مشخصه، سرداور را صدا می کنم!)
اگر سیستم امتیاز دهی همچنان یک نمره به سه تیرانداز باشه، آیا امتیاز بیشتر به تیراندازان تعلق می گیره یا امتیاز کمتر؟
اگر سیستم امتیاز دهی متفاوته، لطفا توضیح بدهید؟
یک چیز دیگه اگر در همین مورد رفتیم و فیس را بررسی کردیم و هیچ سوراخ علامت نزده ای نبود، آنوقت سیستم امتیاز دهی چطوری می شه؟ آیا کمترین امتیاز در فیس به هر سه تیرانداز تعلق می گیره یا نه؟
ممنون می شم اگر راهنمای بفرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد