وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

پرسش -۲-

در یک مسابقه روی یک سیبل ۳ Bouncer ( خوردن تیر به فیس و افتادن روی زمین ) اتفاق می افتد . تیراندازان شما را به عنوان داور برای دادن رای پای سیبل صدا می کنند . وقتی که پای سیبل می روید ، فقط 1 سوراخ علامت نزده پیدا می کنید !!! چه امتیازی به تیرها می دهید ؟ 

نظرات 7 + ارسال نظر
کاشانی نیا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.wayofarchery.loxblog.com

سلام
شما هم یک سوال هایی طرح می کنید که داوران بیچاره ی درجه سه نمی توانند جواب بدهند!!! من اگر شخصا با چنین چیزی مواجه بشم، سر داور را صدا می کنم! ولی نظر خود من اینه که همان امتیاز را به هر سه تیرانداز می دهند، چون من هیچ راه حل دیگه ای به ذهنم نمی رسه.

حسینی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

با سلام .
ابهاماتی وجود دارد مثلا اگر بونسر اتفاق بیفتد تیر انداز می تواند افتادن تیر را ببیند و می توانستند همان لحظه افتادن داور را مطلع کنند . اما این کار صورت نگرفته و اینکه چند نفر روی سیبل بودند و تیر ها متعلق به کدام تیرانداز است. به نظر من باید امتیاز سوراخ علامت نزده را به سه تیر بونسری داد .
با تشکر

شهریاری یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

در حالیکه یک جای تیر بر روی فیس میباشد .همان امتیاز را به سه نفر می دهیم ..

اسماعیل ملا محمدی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ق.ظ

باسلام،اکر تشخیص سوراخ ایجاد شده از نظر قطر تیر امکان داشته باشد امتیازبه آن تیر داده می شود ولی اگر تیر ها دارای یک سایز باشند ، آن امتیاز را به هر 3 تیر می دهیم.


فاطمه متقی کاشانی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

اگر یک سوراخ علامت نزده باشد این امتیاز به هر سه نفر تعلق میگیرد

زهرا موسوی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

اگر یک جای تیر بر روی فیس باشد من به عنوان داور همان امتیاز را به سه نفر می دهم

o,fi یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

خوبه.اینم به اطلاعاتمون اضافه شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد