وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

گزارش مسابقه تست ریو از آقای نعمتی نیا

راپورت ریو : مسابقات تست اونت المپیک 

بعد از اینکه اسامى داوران اعلام شد اقاى گراهام از انگلستان طى نامه اى از من پرسیدند که ایا قبول مسئولیت مى کنم به عنوان معاون با ایشون همکارى کنم که البته جاى افتخار بود که ایران میتونه تو این مسابقات بزرگ نقش کلیدى داشته باشه . 

قبل از حرکت کارهایی که مربوط به من بود انجام دادم و بعد از ورود به برزیل و ملاقات با سرداور کار هارو عرضه کردم و باعث خوشحالى شد چون تونستیم یک روز از وقت صرفه جوبی کنیم . 

مسابقات طبق نظم و برنامه ریزى قبلى شروع شد و ما تونستیم تمام داورها رو  در پست هاى مختلف ازمایش کنیم و گزیده نهائی رو براى سال اینده انتخاب کنیم . 

مسابقات المپیک با مسابقات معمولى خیلى فرقى نداره ولى فقط تعداد مسابقات بیشتر هست یعنى قسمت حذفى مسابقات تک تک انجام میگیره که تعداد روزهاى مسابقات به طبع بیشتر هست . 

مسابقات این دوره هم سورپرایزهاى خودش رو بهمراه داشت : مثلا تیم کره بخاطر اشتباه یک تیرانداز که فراموش کرده بود جمع امتیازات رو ثبت کنه از دور مسابقات تیمى کنار رفت.

اینجا لازم هست که اموزش لازم به تیرانداز ها قبل از اغاز مسابقه داده شده باشه.

به امید حضور هرچه بیشتر داوران ایرانى در عرصه بین الملل 

با تشکر 

داود نعمتى نیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد