وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

پاسخ سوالات مطرح شده -45-

آقای امید پرسیدند:
با سلام اگربه عنوان تیرانداز که در فوم کنار تیر میزنیم متوجه تغلب در فوم دیگری شویم چه طور میتوان اعتراض کرد و ثابت کرد مثلا فوم 1 و 2 مخصوصا اگر تبانی صورت گرفته باشد در صورت اثبات جریمه ورشکار متغلب چیست لطفا دقیق توضیح دهید چون متاسفانه تغلب خیلی شده و مخصوصا به خاطر دوستی بین ورزشکارا و رودربایستی معمولا کسی با مشاهده تغلب هم چیزی نمیگن!!!

متاسفانه ثابت کردن این موضوع بسیار سخت است.چون شواهدی وجود ندارد که بتوان خیلی دقیق نسبت به این موضوع نظر داد . فقط در یک مورد این اتفاق افتاد که بتوان ثابت کرد که تقلب از سوی یکی از تیراندازان اتفاق افتاد و به دلیل اینکه داور بر این موضوع نظارت داشت و فیس تازه عوض شده بود . توانستیم با دلیل منطقی جلوی آن تیرانداز گرفته شود . اما مدتی است که داوران این موضوع را به شدت زیر نظر دارند و در صورت بروز اشتباه از سوی تیراندازان در صورتی که بار اولی باشد ، فقط به او اخطار داده شده و امتیازات تصحیح می شود . اما لیست اسامی این افراد در این کمیته موجود است که در صورت تکرار دوباره آن تیرانداز ( در صورتی که داور این خطا را متوجه شود) ، مسلما تیرانداز خاطی از زمین مسابقه اخراج خواهد شد.

اما بهترین راه برای مطمئن شدن این است که موضوع را به صورت خصوصی با داور خط مطرح نمایید تا داوران به این موضوع رسیدگی کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد