وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب سوالات مطرح شده -30-

خیلی ممنونم 
ولی من هنگام زدن کوالی وقتی که داور سوت پایان رو نزده بود از شوت لاین رد شدم (به میزان یک قدم) و داور مسابقات  به من کارت زرد داد 

در اینجا که بازی تیمی نبود؛پس چرا داور به من کارت زرد داد؟ 


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کجا؟

---------------------

خوشحال میشم اگه جواب این سوال رو هم بگید
در مسابقات کشوری دشت میشان همدان؛ سطح زمین تیراندازی یک نواخت نبود
و در  حذفی حریف ما در جای خوبی قرار داره و سطح زیرپای ما گودی زیادی قرار داره و تیراندازی مشکله
آیا تیرانداز میتونه به داور اعتراض کنه که جاشو عوض کنه؟

با تشکر از کمیته داوران زحمت کش و عزیز


مجبورم کمی اختصاصی در مورد دشت میشان توضیح بنویسم ...

مسابقه دشت میشان یک مسابقه متفاوت است که به نظر شخصی ام بسیار عالی بود .. این مسابقه با شرایط خاص برگزار می شد و فقط عنوان مسابقه آزاد رو داشت .. در این مسابقه کسی مدعی برگزاری مسابقه طبق استانداردهای بین المللی نبود و فقط به دلیل شرایط خاص و متفاوتش برگزار شد . 

ایراد گرفتن از این مسابقه به نظر من کمی غیر منطقی به نظر میاد ... و امیدوارم اگر دوباره هیئت همدان قصد برگزاری این مسابقه رو داشته باشه ، مثل گذشته کمیته داوران از این مسابقه استقبال و حمایت می کنه و امیدوارم که تیراندازان هم همین کار رو بکنند . 


و اما ... در مورد همسان نبودن محل ایستادن تیراندازان در حالت استاندارد .. نباید به این صورت باشه .. و بله .. داور باید تمام شرایط مسابقه رو برای تیراندازان به حالت استاندارد بوجود بیاره . 





نظرات 1 + ارسال نظر
ارچر چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام و امیدوارم که حال شما خوب باشد.
مجددا با یک سوال مزاحم شدم. در مرحله دوم جام جهانی در مورد علامت اختصاری DT از شما سوال کردم و این بار در مرحله ی سوم هم سوالی برایم ایجاد شده است. در رده بندی کامپوند آقایان، نفرات هشتم و نهم و دهم در امتیاز 700 مساوی هستند. در مورد نحوه رده بندی کمی توضیح بدهید چون رده بندی کمی عجیب به نظر می رسد. در ضمن کنار امتیازات این سه نفر علامت اختصاری SO نوشته شده. این را هم توضیح بدهید ممنون می شوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد