وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب پرسش -5-


در یک مسابقه جهانی ، تیراندازی در موقع کشیدن تیر مشکل داشته و در پایان اند سه تیره ، تیرش را بعد از زمان قانونی می زند و تیر در منطقه سه متر می افتد . دوتیر دیگر امتیاز 9 و 7 دارند ؟


چه امتیازی در این اند می دهید ؟ 


××با تشکر از جواب همه داروان گرامی ..جواب کامل در ادامه مطلب××


وقتی تیری در منطقه سه متر می افتد در واقع تیر زده نشده به حساب می آید .

بنابراین به این تیرانداز که کمی خوش شانسی آورده کارت قرمز تعلق نمی گیرد . درست است که سعی کرده تا تیر خود را شلیک کند . اما تیر در منطقه سه متر  دقیقامثل تیر در کوئیور است  .. پس امتیازات تیرانداز 

9-7-M  می شود 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرچر پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام
خیلی خوبه... من همش دارم غلط جواب می دهم. فکر کنم خودم باید هفتاد تا قرص والیوم را بخورم تا تیراندازها از دستم نجات پیدا کنند. ولی سوال این است که آیا مسئول داروخانه 70 تا والیوم را بدون نسخه ی پزشک به من بدهد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد